نازل کرتین استخری یا آبنما قوسی

نازل کرتین استخری از جمله نازل های سرریز هستند که برای استفاده در کناره های استخر و حوض های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه ی خروجی آب از این آبنمای استیل استخر به شکل قوسی و مانند لایه ای از آب که به صورت مدور در آمده است می باشد. از انواع دیگر نازل استخری می توان به نازل قوسی و نازل دلفینی و یا نازل حلزونی استیل نیز با همین طرز کار اشاره کرد. آبنمای استیل استخر می تواند آب استخر را به جریان در آورد و از حالت سکون و یکنواختی بیرون آورد. همچنین در برخی از استخر ها برای استفاده از خاصیت ماساژ دهی نیز از نازل کرتین استخری استفاده می کنند.

 

کاربرد نازل کرتین استخری  در چه فضاهایی مناسب است؟

همانطور که گفته شد این نوع ازکاربرد نازل کرتین استخری در لبه های استخر ها و حوض های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و این بدان علت است که حجم آب خروجی این نازل ها به دلیل فشار و گستردگی بیشتر نسبت به سایر نازل ها باید در محیطی باشد که فضای اطراف آن بازتر باشد. کیفیت ساخت نازل کرتین استخری باعث پدید آمدن لایه ای از آب به صورت یکنواخت و با فشار متناسب می شود. لبه های منظم و دقیق نیز مانع از بریدگی در میانه ی آب خروجی دارد. در کارگاه های تاسیسات کاران تمای مراحل تهیه ی نازل کرتین استخری به بهترین شکل انجام می پذیرد. از تهیه مواد و متریال اولیه مرغوب گرفته تا برش و جوشکاری و لعاب کاری همگی با دستگاه های مجهز و به روز دنیا انجام می شود. کاربرد نازل کرتین استخری تقریبا برای کل استخر ها با انواع سایز ها عمومیت دارد.

 

نقش آبنمای استیل استخر در تزیین محیط 

حتما تا به حال بارها در استخر های بزرگ و یا باغ های لاکچری کاربرد آبنمای استیل استخر را در جهت زیبایی بیشتر دیده اید که به زیبایی آب را از خود خارج می کند. علاوه بر زیبایی زیادی که این نازل کرتین استخری به محیط شما می دهد می تواند گفت کاربرد نازل کرتین استخری در جهت تازه سازی آب و انجام مرحله ی چرخش آب نیز می باشد. آب ورودی به این نازل از قسمت زیرین و توسط انواع پمپ با قدرت های مختلف و بر حسب مدل و تعداد نازل کرتین استخری انجام می شود. با انجام مرحله ی ریزش آب و شدت برخورد آن با سطح نیز برای فرآیند ماساژ دهی بسیار مناسب است و امروزه در بسیار ی از استخر های مجهز دنیا این ویژگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این سه گزینه یعنی زیبایی و چرخش آب و ماساژ دهندگی را می توان مهمترین ویژگی های منحصر به فرد نازل کرتین استخری بر شمرد که در سایر نازل های استخری هر سه این ویژگی با هم یک جا نمی باشند. انتخاب نازل کرتین استخری برای استخر ها بسیار مطلوب و عالی می باشد و بهترین تجهیز و تزیین دکوراتیوی است که برای این محیط ها در نظر گرفته می شود.

 

نکات مهمی که باید برای نصب نازل کرتین استخری به آن توجه داشت

برای نصب نازل کرتین استخری و راه اندازی یک آبنمای استیل استخر می بایست به یک سری از نکات مهم توجه ویژه داشت. اولین نکته برای نصب نازل کرتین استخری و نصب آبنمای استیل استخر ، انتخاب پمپ آب مناسب و هماهنگ با این نازل است که بتواند به راحتی و در درست ترین حالت آب را از مخزن استخر به سمت نازل پمپاژ کند و نمایش زیبایی از خروجی شیشه ای شکل آب بدون بریدگی و یا فشار بیش از حد ایجاد کند. استفاده از پمپ آبنمایی که آب را در حالت استاندارد و مطابق با تعداد نازل های کار شده در لبه استخر و فشار مطلوب پمپاژ کند زیرا اگر فشار آب خروجی بیشتر از حد استاندارد باشد آب حالت پرتابی به خود می گیرد و انحنای خود را از دست می دهد و اگر فشار آب خروجی کمتر باشد باعث ایجاد شکاف و بریدگی در میانه ی لایه ی آب خروجی از نازل کرتین استخری می شود. اطلاعات بیشتر پیرامون کاربرد آبنمای استیل استخر و نصب آبنمای استیل استخر را می توانید در قسمت محصولات این فروشگاه اینترنتی کسب کنید.

 

انتخاب نازل کرتین استخری 

انتخاب نازل کرتین استخری امری تخصصی است و بدین منظور می بایست با کارشناسان و متخصصان ماهر در این زمینه مشاوره کافی و لازم انجام پذیرد. سایز و مدل متناسب با فضای مورد نظر و همچنین تهیه تجهیزات هماهنگ با نحوه کاربرد نازل کرتین استخری نیاز به داشتن اطلاعات لازم و کافی و تجربه زیاد دارد. در برخی از موارد دیده شده که به علت رعایت نکردن استاندارد های لازم در زمینه انتخاب خود نازل و تجهیزات نازل کرتین استخری این آبنمای استیل استخر عملکرد مطلوبی نداشته و به علت فشار بیش از حد باعث خرابی پمپ شده و یا با شیوه ی اشتباه و غیر استاندارد نصب آبنمای استیل استخر و تکان خوردن در هنگام کار خیلی زود خراب شده و عمر مفید خود را از دست داده است. ارتفاع نازل از سطح آب نیز مورد دیگری است که باید در نظر گرفته شود. در هر مدل و جایگاهی ارتفاع قرار گرفتن و نصب آبنما استیل استخر نیز متغیر می باشد.

 

چرا نازل کرتین استخری را از تاسیسات کاران بخواهیم؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که ما با افتخار اعلام می کنیم که تاسیسات کاران معتبرترین و مجهزترین مرکز تولید و توزیع انواع نازل آبنما از جمله نازل کرتین استخری با بهترین کیفیت و مناسب ترین خدمات در ایران می باشد. کادر متخصص و ماهر مهندسان ما در زمینه ی تولید باعث فراهم آمدن بهترین آبنمای استیل استخر شده است. دقیق ترین و حساب شده ترین تجهیزات نیز همراه با مشاوره رایگان را از کارشناسان ما در بخش فروش نازل ها بخواهید و با ارتباط با این بخش از ضمانت تهیه و دریافت مشخصات آبنمای استیل استخر خود در کمترین زمان ممکن و در سایز های دلخواه بهره مند شوید. رضایت مشتریان قدیمی ما گواه بر کیفیت محصولات و پشتیبانی های لحظه ای و کامل می باشد. بهترین و با کیفیت ترین نازل کرتین استخری و آبنمای استیل استخر در ایران را از ما بخواهید. در فروشگاه اینترنتی تاسیسات کاران نیز می توانید به همه ی مشخصات نازل کرتین استخری دسترسی داشته باشید و از قیمتها مطلع شوید.