فروشگاه اینترنتی تاسیسات کاران بورس فروش تجهیزات و لوازم استخر ، سونا ، جکوزی و مرکز فروش لوازم و تجهیزات استخری آنلاین در انواع مختلف در قالب بازار لوازم جانبی استخر می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع لوازم استخر سونا و جکوزی مورد نظر خود را یافته و بعد از ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که لوازم استخر مورد نظرتان را در سریع ترین زمان و از میان برترین برندهای تجهیزات و لوازم استخر حال حاضر موجود در بازار تاسیسات ایران، با گارانتی معتبر در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

نحوه برآورد و محاسبه قیمت لوازم استخر سونا و جکوزی

 

 

 

قیمت تجهیزات و لوازم استخر سونا و جکوزی شامل چند بخش می شود :

 

  1. قیمت لوازم و تجهیزات استخر و سونا و جکوزی نسبت به نوع برند داخلی یا خارجی
  2. قیمت نصب لوازم و تجهیزات استخر و سونا و جکوزی و یا پیمانکاری تجهیزات مکانیکی موتورخانه استخر
    1. هزینه نصب پمپ ها
    2. هزینه نصب دستگاه تصفیه استخری
    3. هزینه نصب و راه اندازی دیگ و مشعل و منبع کویل
    4. هزینه اجرای لوله کشی و نصب رادیاتور
    5. نوع لوله کشی با لوله فولادی یا لوله سبز و یا پلی اتیلن
  3. اجرت برق کشی تاسیسات برقی موتور خانه استخر

 

قیمت لوازم استخری به همراه مشخصات کامل و معرفی انواع برندها را در فروشگاه لوازم استخراینترنتی تاسیسات کاران خواهید یافت. برای این کار به دسته بندی مورد نظر رفته و روی محصول مورد نظر کلیک کنید و مشخصات کامل به همراه قیمت لوازم استخر و سونا و جکوزی را مشاهده فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تجهیزات و لوازم استخر و قیمت لوازم استخر و خرید از فروشگاه لوازم استخر ما می توانید با شماره 09129150104 برای مشاوره فوری در ارتباط باشید.

 

نکات مهم برای انتخاب و خرید لوازم استخر سونا و جکوزی

 

تهیه تجهیزات و خرید لوازم استخر و مکان مناسب برای نگهداری آنها یکی از دغدغه های مهم برای مدیران استخر ها می باشد. امروزه همانند بسیاری از صنایع دیگر، تجهیزات گرمایشی و تصفیه استخر ها در انواع و برندهای متنوع گسترش قابل توجهی دارد. به همین منظور تشخیص و ارزیابی خرید لوازم استخر و تجهیزات وابسته به آن یک امر تخصصی و کاملا تجربی می باشد. نکات مهم در انتخاب دیگ آبگرم و دیگ بخار و خرید پمپ مناسب، فیلتر های شنی، مبدل های حرارتی و ... باید به دست افراد با تجربه و کاردان سپرده شود. برای استخر هایی که سرپوشیده هستند بحث تهویه هوا نیز اهمیت زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. تجهیزات جکوزی نیز همانند تجهیزات و لوازم استخر اهمیت زیادی دارد، جکوزی باید مجهز به جت پمپ های با کیفیت و کم مصرف باشد و دمای مطلوب بین 36 تا 42 درجه را تامین کند. با خرید لوازم استخر و تجهیزات سونا و جکوزی از فروشگاه لوازم استخر تاسیسات کاران لذت یک انتخاب صحیح و درست را برای یک عمر تجربه خواهید کرد.

 

 

 

عناوین اصلی تجهیزات و لوازم استخر ، سونا ، جکوزی و معرفی لوازم استخر

 

امروزه برای ساخت و احداث استخر ها از متریال های متنوع در اندازه ها و ابعاد مختلفی استفاده می شود. لوازم مورد نیاز برای تجهیز استخر ها عموما به چند دسته اصلی تقسیم می شوند. این لوازم و تجهیزات استخر و سونا و جکوزی شامل طیف گسترده ای از لوازم تاسیساتی می شوند که عبارتند از :

 

  • پمپ های تصفیه استخر
  • پکیج تصفیه آب
  • تجهیزات جانبی استخر
  • اسکیمر و گریل استخر
  • تجهیزات ضدعفونی آب استخر
  • جت پمپ های جکوزی
  • چراغ استخر و سونا
  • تجهیزات جانبی سونا و جکوزی و …

 

 

 

توضیح کارکرد تجهیزات و لوازم استخر با عکس

 

 

 

 

 

 

 

نکات و قوانین استفاده از استخر در آپارتمان

 

استخر ، سونا ، جکوزی این 3 کلمه یاد آور شادی و خاطرات روزهای خوب می باشد. در روزهای گرم تابستان هیچ چیز لذت بخش تر از یک آب تنی در خنکای آب استخر نیست. همچنین در فصل سرما با نشستن در جکوزی و برخورد جریان آب پر فشار و گرم با بدن انسان بسیاری از تنش ها و استرس های روزمره از بین می رود. گرمای بخار و آب در عرض چند دقیقه می تواند احساس خستگی را از وجود انسان بیرون کند. برای داشتن استخر در آپارتمان باید به یک سری از نکات توجه خاص شود.

 

  • جنس کارشده برای استخر (سیمانی یا سرامیکی)
  • فضای مورد نظر و اندازه استخر
  • سرپوشیده بودن و یا روباز بودن استخر
  • آب بندی استخربا استفاده از سیمان یا ژئوتکستایل یا ژئو کامپوزیت
  • تهیه لوازم استخر و تجهیزات آن مانند تهیه پمپ و سیستم گرمایشی و روشنایی

 

 

 

نحوه تهیه لوازم استخر سونا و جکوزی با قیمت ارزان

 

ارائه ی کلیه خدمات مشاوره بهترین انتخاب لوازم استخر سونا و جکوزی از صفر تا صد را به عهده ما بگذارید. تیم فروش ما آماده ارائه کلیه خدمات فروش لوازم استخر و سونا و جکوزی با بالاترین کیفیت و سریع ترین ارسال در ایران می باشد. مهندسین با تجربه و متخصص ما برای شناسایی و معرفی انواع برندها و لوازم استخردر فروشگاه لوازم استخر در حال فعالیت مستمر می باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به صورت تکی و عمده به کارفرمایان محترم ارائه کنند. خرید لوازم استخراز فروشگاه اینترنتی ما ضامن تامین بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد. کلیه خرید لوازم استخر و سونا و جکوزی شامل گارانتی معتبر می باشد. 

 

 

اهمیت استفاده از آبنما و فواره استخری در استخرها

 

بکارگیری آبنما یکی از ضروری ترین عوامل زیباسازی و ایجاد حس خوب آرامش در استخر ها می باشد. بسیاری از معماران به اهمیت استفاده از فواره و آبنما در استخر ها پی برده اند و سعی در شناسایی و انتخاب فواره و آبنمای مناسب برای استخر های ساخته شده خود هستند. بسیاری از آبنما ها و فواره ها دارای خاصیت ماساژ دهندگی نیز می باشند مانند نازل و آبنمای کرتین و یا پرده آب که هم خواص درمانی دارند و هم برای زیبایی و مدرن کردن محیط استخر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین استفاده از این محصولات به منظور جریان پیدا کردن آب و جلوگیری از راکد ماندن آن تاثیر مهمی بر سلامت استخر های مخصوصا از نوع روباز دارند.

 

چرا باید لوازم استخر را از تاسیسات کاران بخواهیم؟

 

در سایت مرجع و فروشگاهی تاسیسات کاران انواع لوازم استخر سونا و جکوزی به همراه اطلاعات دقیق و فنی و قیمت های مناسب در دسترس مشتریان گرامی قرار داده شده است. امیدواریم با مطالعه مشخصات محصول به راحتی کالای مورد نظر خود را یافته و در قسمت افزودن به سبد کالا خرید لوازم استخر خود را ثبت کرده و از دریافت کالای خود رضایت کامل داشته باشید. افتخار ما ادامه همکاری با مشتریانی است که برای بار اول به برند تاسیسات کاران اعتماد کرده اند. تاسیسات کاران آماده عقد قرار داد با کلیه ارگان ها و تامین لوازم استخر به صورت جزئی و کلی می باشد.

 

 

 

.

 

اولین استخر دنیا کجا ساخته شد؟

 

انسانها در همه ی زمان ها همواره برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از آب و محصولات آبی خلاقیت های گسترده ای انجام می دادند. سونا در قدیم از وقتی پا به عرصه ی وجود گذاشت که مردم از فواید و اثرات لذت بخش بخار بر روی پوست خود آگاه شدند. حمام بزرگ نام اولین مخزن آب عمومی در جهان است که پنج هزار سال پیش در پاکستان ساخته شد. این مخزن آب حدود 12 متر طول و 7 متر عرض داشت و عمق آن در عمیق ترین حالت 4/2 متر بود. در کناره ی این حوض بزرگ نیز راه پله های عریض و نرده های چوبی بزرگی ساخته بودند تا مردم بدون ورود به منبع اصلی بتوانند در عمق دلخواه خود وارد آب شوند. مردم آن شهر آب این استخر را عامل تندرستی برای خود می دانستند.

 

 
اولین استخر جهان در پاکستان

 

.

 

تجهیزات مورد نیاز برای روشنایی استخر سونا و جکوزی

 

استفاده از نور به منظور روشنایی و همچنین تزیین استخر سونا و جکوزی امری مهم و تاثیر گذار می باشد. چراغ های استخری در دو نوع روکار بدون کاسه و توکار با کاسه و لامپ های هالوژنی تک رنگ و لامپ های LED و SMD که حرارت زیادی تولید نمی کنند و اگرآب استخر تخلیه باشد آسیب نمی بینند و عمر بالاتری دارند ارائه می شود. مشاوران و کارشناسان با تجربه تاسیسات کاران آماده اراده مشاوره در زمینه انتخاب انواع چراغ استخری ضد آب مناسب روکار و توکار می باشند. توجه به این دسته از لوازم استخر از قبیل چراغهای مناسب می تواند امنیت و زیبایی استخر شما را تضمین کند.

 

جهت دریافت مشخصات و اطلاع از قیمت خرید تجهیزات و لوازم استخر سونا و جکوزی ، از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 23 می توانید با کارشناسان فروش و مشاوره سایت تاسیسات کاران ارتباط برقرار کنید.

 

فروشگاه تجهیزات جکوزی

 

.

 

 

فروش لوازم استخر و سونا و جکوزی به صورت اینترنتی در فروشگاه تاسیسات کاران

 

مرکز فروش لوازم استخر سونا و جکوزی تاسیسات کاران آماده ارسال کلیه لوازم استخر سونا و جکوزی به همه نقاط کشور با کمترین هزینه و بهترین کیفیت می باشد. در هر کجای ایران که هستید اینترنتی سفارش خرید لوازم و تجهیزات استخر و سونا ی خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات استخر و سونا از ما آسایش و اطمینان را برای شما به ارمغان می آورد. شما با ثبت اطلاعات خود در لیست مشتریان می توانید از اخبار فروش لوازم استخر و سونا و جکوزی مطلع شوید. این سامانه در زمان هایی که فروش ویژه لوازم استخری آغاز می شود به شما پیام رسانی کرده و شما در جریان فروش لوازم استخر با تخفیف و آفر های ویژه ما قرار خواهید گرفت.

 

لزوم بهره گیری از مهارت کارشناسان برای خرید لوازم استخر و سونا

 

از آن جایی که لوازم استخر و سونا و جکوزی باید با دقت انتخاب شوند  مشاوره تحت نظر کارشناسان فنی امری اجتناب ناپذیر می باشد . گروه استخر ، سونا ، جکوزی تاسیسات کاران تلاش دارد بهترین و مناسب ترین تجهیزات مرتبط با استخر ، سونا ، جکوزی را برای کارفرمایان ارجمند فراهم کند. معتبرترین برندهای محصولات وابسته و تجربه بهترین خرید لوازم استخر و سونا را به صورت اینترنتی مانند همیشه با تضمین بهترین قیمت تجهیزات استخر ، در کنار ضمانت اصل بودن کالا به همراه مشخصات لوازم و تجهیزات استخر و سونا را در تاسیسات کاران بیابید.